1. Ένα βήμα στην πορεία κατανόησης της έννοιας του κλάσματος αποτελεί η επέκταση της εφαρμογής της από την ακέραιη μονάδα σε ένα πλήθος που δεν ταυτίζεται με τον παρονομαστή του κλάσματος, π.χ. τα 3/5 του 10. Εδώ και εδώ θα βρείτε εργασίες για το συγκεκριμένο θέμα.
2. Μερικές φορές τα παιδιά δεν παρατηρούν ότι τα μέρη στα οποία χωρίζουμε μια ποσότητα ή μια μονάδα πρέπει να είναι ίσα μεταξύ τους για να σχηματιστούν κλάσματα. Εδώ υπάρχει ένα φυλλάδιο για την αντιμετώπιση του συγκεκριμένου θέματος.
2. Μερικές φορές τα παιδιά δεν παρατηρούν ότι τα μέρη στα οποία χωρίζουμε μια ποσότητα ή μια μονάδα πρέπει να είναι ίσα μεταξύ τους για να σχηματιστούν κλάσματα. Εδώ υπάρχει ένα φυλλάδιο για την αντιμετώπιση του συγκεκριμένου θέματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου