Κυριακή 23 Ιουλίου 2017

μοιράζοντας πίτσες

Όλη η παρέα μου τρελαίνεται για πίτσα.
pizza2
Καλό είναι αυτό, γιατί συμφωνούμε όταν διαλέγουμε να φάμε κάτι μαζί. Το πρόβλημα είναι ότι συχνά τσακωνόμαστε για τη μοιρασιά. Θέλουμε δίκαιες και ίσες μοιρασιές. Μπορείς να βοηθήσεις;
Αν έχω μια πίτσα και θέλω να τη μοιραστώ με ένα φίλο, τι μέρος της πίτσας θα πάρει ο καθένας;
Τι μέρος θα πάρει ο καθένας αν θέλω να την μοιραστώ με δύο φίλους;

Μερικές φορές πρέπει να μοιράσουμε κάποιο μέρος της πίτσας που έχει περισσέψει από την προηγούμενη μέρα.
Αν έχω 1/2 της πίτσας και θέλω να την μοιραστώ με ένα φίλο μου, τι μέρος της ολόκληρης (ακέραιας) πίτσας θα πάρει ο καθένας;)
Αν έχει περισσέψει το 1/3 της πίτσας και θέλω πάλι να τη μοιραστώ με ένα φίλο μου, τι μέρος της ολόκληρης (ακέραιας) πίτσας θα πάρει ο καθένας; 
Κι αν ήμασταν τρεις που θα μοιράζονταν το 1/4 της πίτσας, τι θα γινόταν; Πόσο θα έπαιρνε ο καθένας; 
Μπορείς να εξηγήσεις πως σκέφτηκες για να απαντήσεις στις ερωτήσεις αυτές. Γράψε τη σκέψη σου.

Αν ο καθένας από την παρέα θέλει να πάρει 1/2  της πίτσας, πόσες πίτσες χρειαζόμαστε για 2 άτομα; πόσοι θα ικανοποιηθούν με δύο πίτσες;

Μπορείς να σκεφτείς έναν τρόπο για να γράψεις την σκέψη σου με πράξεις,
Μερικές φορές μπορεί να πεινάμε λίγο περισσότερο κι ο καθένας μας να θέλει 2/3 της πίτσας.
Πόσες πίτσες χρειαζόμαστε για 3 άτομα;
Πόσες για 4; Θα περισσέψει τίποτα;
Μπορείς να γράψεις τις σκέψεις σου με πράξεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου